Jön, jön, jön a szeptemberi Vogue, a nagy divatkalauz, amiből megtudjuk, mi lesz menő jövőre. De én a címlapon és Rihanna szemöldökénél elakadtam. Tudjuk, hogy a divat örök körforgásban van és ismétli önmagát. A szemöldök fontos. Az “Orange is the new black”-ben elhangzott legütősebb tanács: “A börtönben is tartsd rendbe a szemöldöködet.” Tudjuk, hogy a Vogue nem követi, hanem diktálja a divatot. Egész pontosan a marketingstratégiák és reklámkampányok diktálják a divatot, ha a szeptemberi Vogue-ok tartalmát vizsgáljuk. Vajon Rihanna szemöldöke azt jelenti a címlapon, hogy miután mindenki vastag szemöldököt tetováltatott magának, visszatérnek a ceruzavékony szemöldökök? Tényleg annyi idő telt el, hogy ismét divatba jöhet a vékony szemöldök?