Történet egy nőről, aki te is, én is lehetnék, és arról, hogy ebben az életben semmi sem biztos. A Pippa Lee négy élete (The Private Lives of Pippa Lee) különös film. Nem tudok hozzá szélsőséges érzelmeket kapcsolni, nem nyűgözött le és nem untatott, nem kavart fel és nem borzongatott meg. Egyszerűen csak kimondta azt, amit eddig is tudtam a női élet és női lélek rejtelmeiről. No meg arról, hogy ebben az életben semmi sem biztos. A Pippa Lee négy élete nagyon emlékeztet az Amerikai szépség (American Beauty)-re, csak női vonalon, és Robin Wright Penn-nek nem sikerült olyan jól a karakter, mint Kevin Spaceynek. Na jó, Kevin Spacey jobb forgatókönyvet kapott… Pippa Lee (Robin Wright Penn) élete látszólag fenékig tejfel. Ő a tökéletes feleség. Csinos, odaadó, gondoskodó. Férje (Alan Arkin), aki jóval idősebb nála, nagyszerű és elismert kiadó, biztosítja a család jólétét. Felnőtt fiával kapcsolata kellemes, lányával hideg és elutasító. A házuk divatos, az autója új, a szomszédok szeretik és bíznak benne. Pippa a nyugdíjas kolónián megpróbálja megtalálni a helyét, de felbukkan egy idegen férfi (Keanu Reeves) és rájön, a férje megcsalja. A kiszámított, tökéletes élet helyett felfordul minden. Hirtelen elfogy a sín Pippa alól. Bonyolódik az élete és előtűnik a múlt is, amely ugyancsak gubancos volt. Pippa ezért megpróbálja megtalálni helyét a világban és a családjában. De mit csinálhat egy nő, ha már nem 20 éves? Kelepcébe került vagy nem várt szabadságra lel? Forgalmazza: Fórum Hungary