“Olyan világ épüljön, ahol senkinek sem kell feláldoznia a szabadságát vagy a méltóságát azért, hogy az lehessen, ami, és azt szerethesse, akit szeret.” – mondta Andre Banks az All Out igazgatója. Az All Out emberek millióit mozgósítja, hogy az egész világra kiterjedő, jelentős mozgalmat építsen ki, mely a szerelemért és az egyenlőségért küzd. Az All Out megkérdőjelezi a diszkriminatív törvényeket, minden régióban az attitűdök megváltoztatására törekszik és régóta hiányzó anyagi forrásokkal támogatja „frontvonalban” dolgozó aktivistákat, akik nap mint nap az életüket kockáztatják, hogy kiálljanak a szerelemért és az egyenlőségért. Tudtad, hogy 76 országban bűncselekménynek számít, ha valaki meleg, 10 országban ez az ember életébe is kerülhet? 2013-ban és 2014-ben a Lush elindította a Sign Of Love kampányt, hogy ráirányítsa a figyelmet a világ melegjogi helyzetére. A #GayIsOk a következő lépés ezen az úton, és változatlan elkötelezettséget jelzi. #GayisOK kampányt úgy időzítették, hogy éppen egybeessen az 1969-es New York-i, történelmi jelentőségű Stonewall lázadás évfordulójával. Ez a lázadás jelentette az LMBT (Leszbikus, Meleg, Biszexuális és Transznemű) jogokért folyó küzdelem kezdetét. 2015. június 25. és július 5. között világszerte 825 Lush boltban teszik fel a kérdést a vásárlóknak: „Mit szólnál, ha a te szerelmed is illegális lenne?”, és arra bátorítják őket, hogy készítsenek szelfit a kampány adománygyűjtést szolgáló termékével – egy aranyszínű szappannal, mely a Lush Love nevű illatát árasztja –, hogy ily módon adják tudtára a világnak: #GayIsOK, vagyis a melegséggel nincs semmi baj. A kampány egyik célja, hogy a közösségi média által július 5-ig 10 000 000 embert érjenek el ezzel az üzenettel. Az LMBT egyenlőségért folytatott munka, főként ott, ahol a legnagyobb szükség volna rá, erősen alulfinanszírozott. Aki megvásárolja a sokatmondóan Love-nak elnevezett szappant, az LMBT szervezeteket támogatja. A #GayIsOK kampány célul tűzte ki, hogy 250 000 fontot gyűjtsön össze a szappan eladásából. Ebből 50 000 fontot adományoznak az All Out szervezetnek, viszonozva azt a munkát, melyet világszerte végeznek a kampány érdekében, a többi egy alapba kerül és LMBT szervezeteket pályázhatnak támogatásra az All Out weboldalán keresztül. Alessandro Commisso, a Lush munkatársa így fogalmaz: „Munkatársainkat és vásárlóinkat erősen foglalkoztatják az LMBT kérdések, és eljött az idő, hogy világszerte egyértelművé tegyük álláspontunkat: a melegjogok elismerése nem választás kérdése, ezek alapvető emberi jogok.” Aki csatlakozik az All Out kampányához, többek között a következőkért harcol: • Azoknak a törvényeknek az eltörlése, melyek a homoszexualitást illegálisnak minősítik • Minden család védelme • A melegellenes és transznemű-ellenes megkülönböztetés és erőszak megszüntetése • Annak lehetővé tétele, hogy minden ember félelem nélkül vállalhassa önazonosságát és nemét • Annak lehetővé tétele, hogy a leszbikusok, melegek, biszexuálisok és transzneműek, valamint barátaik és családtagjaik nyíltan és szabadon szót emelhessenek az egyenlőségért Mondd el a világnak: #GayIsOK