Van élet a logózott tollon, sapkán és táskán túl: “minimalista” kakukkos óra, amit csak imádni lehet. A Német Turisztikai Hivatal (DZT) 2015-ös nemzetközi tematikus kampányának középpontjában a „Szokások és hagyományok” állnak és arra buzdítja a turistákat, hogy fedezzék fel Németország immateriális kulturális örökségét. Olyan dolgokra kell gondolni, mint a sváb-allemán farsang, a rajna-vidéki karnevál vagy a Biikebrennen (a téli bábuégetés), a Sófőzők-szövetsége Halléban vagy az oberammergaui Passiójátékok. És persze, ott a sör és kenyérkultúra is. Tudtad, hogy Németországban
- 300 kenyérfajta
- 1400 sörfőzde
- 1500 kolbászfajta
- és 10.000 fesztivál és vásár van?
A kampányhoz kapcsolódik a #JoinGermanTradition hashtag és egy stílusos reklámajándék, a design kakukkos óra. Utóbbi a legújabb és legkedvesebb design tárgyam.