A nemi szerepek megfordításával a régi szexista reklámok hatása nem kioltható, de remek lehetőség, hogy másként lássuk a világot és benne a férfit és a nőt! Annyira jó lenne azt hinni, hogy a szexista korszaknak vége. Már a múlt. Magunk mögött hagytuk és tanultunk belőle. Ám a valóság mást mutat. Legtöbbször talán nem a szándék hiányzik, egyszerűen túl erős képeket kaptunk (pl. a mosogatónál csak anyánkat és nagyanyánkat láttuk és a reklámokban is a nők mosogatnak) és ezeket visszük tovább, mintha nem lenne belőle kiút, és ezeket adjuk tovább a gyerekeinknek is. A teljes nemi egyenjogúság eléréséhez azonban szükséges a tudatosítás, hogy amit gyerekkorodban igaznak véltél és magadra vettél, hamis. Egyik nem sem jobb a másiknál. És szükség van az olyan akciókra, mint az IN A PARALLEL UNIVERSE fotósorozat, amelyben Eli Rezkallah újrafotózott néhány 1940-es, 1950-es és 1960-as reklámot, de felcserélte a reklámokban megjelenített nemi szerepeket. A hatás egyszerre szórakoztató és sokkoló! A teljes IN A PARALLEL UNIVERSE fotósorozatot itt tudod megnézni!