A csomagolóanyagok előállítása, majd megsemmisítése jelentős terhelés a bolygónak. Környezetbarát cipősdoboz. A csomagolás elsődleges célja, hogy a sérülésektől és szennyeződésektől megóvja az árut, amíg a vásárlóhoz jut. (Nem, nem dobáljuk a cipőket konténerbe még akkor se, ha így nagyobb mennyiséget lehetne Kínából Európába szállítani.) A csomagolás ezenkívül marketing-eszköz is: kívánatosabbá teszi a terméket. (Dobozból kivenni és kicsomagolni a valamit, amit vettünk, éppen olyan, mintha ajándékot kaptunk volna.) A termék árában jelentkezik a csomagolás előállításának költsége, viszont akármilyen puccos is, a végén a kukába kerül. A szemetet el kell szállítani, meg kell semmisíteni, vagy ha mód van rá, akkor újra kell hasznosítani. (Igen, a csomagolással csak a gond van, de akkor sem lehet a cipőket egyszerűen behányni a konténerbe.) Yves Béhar (Fuseproject) igazán környezetbarát csomagolást talált is a Puma cipőknek. A csomagolás félig szatyor, félig doboz. Őriz a klasszikus cipősdoboz formát, azonban a feleslegessé váló papírhulladék töredéke a jelenlegi dobozoknak, ráadásul a csomagolás táska része a későbbiekben cipő tárolásra alkalmas, tehát újra felhasználható. Puma>> Fuseproject>>