Coco Chanel anno népszerűvé tette a bizsut, Thomas Sabo pedig ékszerré tette a bizsut. Thomas Sabo 1984-ben alapította meg cégét és Louis Vuitton után szabadon úgy döntött, nem csak ezüstékszerei egyedi stílusával, de jól látható logójával és feliratokkal is népszerűsíti önmagát. Tehát az a földi halandó, aki nem jártas a londoni, milanói, new yorki és párizsi bemutatók világában, de olvasni tud, könnyen beazonosíthat egy-egy Thomas Sabo ékszert. A Thomas Sabo ékszereket a kidolgozottság és a változatosság jellemzi. A különböző kollekciókban jól megfér egy más mellett a halálfej, a gyöngy és az apró piros melltartó. Visszafogott, alkalmi ékszerek ugyanúgy szerepelnek a kínálatban, mint a “dögös” és a “beborult” darabok. A márka évente két kollekcióval jelentkezik, nem csak követi, de diktálja is a trendeket.